GAMEDAY PROGRAMMET
Gameday programmet er ikke bare salgskurser - det er et 12 måneders intenst forløb for ambitiøse sælgere på alle niveauer, der ønsker at få det maksimale ud af deres potentiale.
Ingen kommer sovende til succes, og som deltager skal du forvente, at det bliver krævende undervejs, men samtidig sjovt og det hele værd – både fagligt og personligt
Vi arbejder med alle elementer af salget - fra det øjeblik du overvejer, hvilke kunder, du skal kontakte, til handlen er i hus og du følger op og videreudvikler kunden. Du vil lære de nyeste salgsværktøjer og blive trænet i implementeringen i din hverdag. Konstant kombineres med praktiske erfaringer, som du kan relatere til, og der vil være relevante øvelser og diskussioner, så det hele kommer på plads.
Og så bliver du udfordret på dine egne forbehold og præferencer, så du lærer at gøre det, der skal til, for at optimere dit salgspotentiale og fortsætte din faglige og personlige udvikling - også når du er færdig med GAMEDAY.
Metode
-
4 træningsmoduler
I alt 10,5 intense dage med oplevelses- og aktivitetsbaseret inspiration, refleksion og træning.
De fysiske workshops har karakter af en ”bootcamp” med fokus på oplevelses- og aktivitetsbaseret læring. Det sker i en vekselvirkning mellem oplæg fra undervisere og opgaveløsning i praksis.
Vi arbejder i kursuslokalet og i naturen, som en inspirerende træningsbane med højt til loftet, hvor du med fokus på dit eget projekt og dine mål arbejder med og afprøver ny viden og værktøjer med efterfølgende feedback.
Det fjerde modul er anderledes end de øvrige. Dette er et tre-dages assessment center med 100% fokus på træning i anvendelse af det lærte, med intens feedback og sparring.
-
Online platform og Microlearning
Mellem modulerne arbejder du med dit eget projekt. Dette kommer som jævnlige opgaver med personlig sparring og feedback. På online platformen findes desuden videoer og artikler, som forklarer teorier, metoder og værktøjer:
Opgaver, værktøjer og hjælpeskemaer, med konkrete opgaver, der skal løses, for at implementere det lærte i egen salgshverdag.
Diverse tests
Adgang til at lave kundeadfærdsprofiler
Adgang til videndeling og netværk med øvrige deltagere og undervisere
-
1-1 sparring
Din personlige udviklings- og gameplan kombineret med opgaver relateret til din hverdag og løbende sparringssamtaler med dine trænere.
Dette foregår via Teams eller Zoom
Det primære værktøj er din personlige udviklingsplan, og vi hjælper med at sikre eksekvering, fremdrift, fastholdelse og din motivation
-
Netværk
Du får sparrings- og træningsmakkere blandt de andre kursister, som du både arbejder sammen med og oplever i mere afslappede rammer.
Et så intenst forløb som Gameday skaber stærke relationer, når I sammen arbejder undervejs for at løse opgaver og nå jeres mål.
Udbytte for dig og din virksomhed
Udbytte sælgere:
Du bliver dygtigere til at præstere og skabe resultater fordi du får:
✓ Skarpe og praktiske værktøjer og metoder til håndtering af alle salgssituationer
✓ Udviklet og trænet dine kompetencer i personligt lederskab
✓ Øget selvindsigt
✓ Proaktivitet i personlig planlægning, prioritering og eksekvering
✓ Growth mindset, mental styrke og følelsesmæssig fleksibilitet
✓ Større personlig gennemslagskraft
✓ Bedre til at tage de rigtige beslutninger, holde fokus på opgaven og eksekvere
✓ Øget motivation og mindre stress
✓ Udviklet og implementeret en faglig og personlig udviklingsplan
Udbytte virksomhed:
✓ Dine sælgere bliver dygtigere til at præstere og skabe resultater
✓ Dine sælger får større personlig og faglig gennemslagskraft
✓ Dine sælgere bliver dygtigere til selvledelse; tage ansvar for at skabe resultater og egen udvikling
✓ Dine sælger bliver bedre til at tage de rigtige beslutninger, holde fokus på opgaven og eksekvere
✓ Dine sælgere bliver (endnu mere) engagerede og motiverede
✓ Styrker jeres brand (employer branding) som en attraktiv arbejdsplads
✓ En løftestang til at tiltrække og fastholde medarbejdere
✓ Reducerer omkostninger til rekruttering
✓ Øget medarbejdertilfredshed
✓ Mindre sygefravær
✓ Styrker jeres brand mod kunder og partnere
✓ Højt kompetenceniveau
✓ God kundeservice & kundeoplevelser
✓ Kontinuitet i medarbejderstaben